2013. március 26., kedd

Angol Teddy mackó szabásminta - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Eladó a második képen látható hagyomás, régi Teddy mackó szabásminta. Angliából rendeltem, de csak úgy volt kedvezményes ha egyszerre többet vásárolok, viszont mindre nincs szükségem ezért értékesitem. Teddy mackó, aki ha elkészül kb. 40 cm magas lesz. Tehát, a licit tárgya a második képen lévő szabásminta nem a maci! Én ajándékba adok hozzá egy saját magam által leforditott mellékletet, amiben az anyagszükségletet, felfektetési rajzot stb. leirom, hogy azzal is segitsem a maci megvarrását, mivel én már varrtam ilyen macit és van némi tapasztalatom e téren. Ha érdekel más játékfigura szabásminta keresd az auckióim között. Tehát ismétlem hogy itt csak a második képen látható eredeti angol szabásminta az aukció tárgya, nem a maci! Az csak egy mintakép hogy kb. milyen lesz ha ügyesen elkészited.
Egy boritékban több szabásminta is elküldhető ugyanazon postai költséggel, személyes átvétel Komáromban,.


Jelenlegi ára: 1 500 Ft

Az aukció vége: 2013-04-12 06:59
. Angol Teddy mackó szabásminta - Jelenlegi ára: 1 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése