2013. május 31., péntek

Tefal 8 programos gőzös vasaló-2400 W,power jeans - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Tefal 8 programos 2400 W-os, power jeans 300 tipusú gőzös vasaló eladó.
Két esztétikai hibája van: a zsinóron egy helyen az anyag elszakadt, de csak az anyag, le lehet ragasztani szigetelőszalaggal,
és egy helyen alul letört egyí műanyag burkolati rész, de ez a használatát nem befolyásolja.
Desztilált vizet szoktam beletölteni, automatikus gőzölésre állítható, kiválóan működik, a nyomógombos gőzölés is jó, csak néha a gombja picit beragad, olyankor várok picit, és jó lesz.
Nagyon megszerettem, teljesen elégedett vagyok vele, de kaptam egy újat  karácsonyra, ezért szeretnék ettől megválni.
Ezt az üzletben több mint 20000 Ft-ért árulják, ezért  úgy gondolom megéri az árát használtan.
Megvan a leírása, doboza.
1860g.
Nézd meg az aukcióimat, sok gyermekruhacsomagot töltöttem fel kedvező árakon! Köszönöm, hogy benéztél!


Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2013-06-08 07:05
. Tefal 8 programos gőzös vasaló-2400 W,power jeans - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése